Skargi i wnioski
Przedmiotem skargi może być w szczególności:
- zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez Ośrodek lub jego pracowników,
- naruszenie praworządności lub interesów skarżących,
- przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy:
- ulepszenia organizacji,
- wzmocnienia praworządności,
- usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom,
- ochrony własności,
- lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
- osobiście do Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń - Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1 (parter)
- listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń
- na skrzynkę ePUAP
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- za pomocą faxu – 65 572 39 11
- ustnie do protokołu.
W tej kategorii nie ma artykułów. Jeśli na tej stronie wyświetlane są podkategorie, mogą zawierać artykuły.