Kontrola zarządcza
Kontrola zarządcza to ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy.
Celem kontroli zarządczej jest zapewnienie zgodności działalności jednostki z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, skuteczności i efektywności działania, wiarygodności sprawozdań, ochrony zasobów, przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania, efektywności i skuteczności przepływu informacji oraz zarządzania ryzykiem.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Karol Marciniak
- Wytworzony przez: Karol Jasiak (Kierownik)
- Odsłony: 3566
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Karol Marciniak
- Wytworzony przez: Karol Jasiak (Kierownik)
- Odsłony: 2457
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Karol Marciniak
- Wytworzony przez: Karol Jasiak (Kierownik)
- Odsłony: 2268