I piętro, pok. nr 107
tel. 65 300 22 56
Do zadań Stanowiska ds. Kontroli Wewnętrznej należy w szczególności:
- prowadzenie kontroli wewnętrznej Działu Zabezpieczenia Społecznego, Działu Pomocy Społecznej, Zespołu Świadczeń Pomocy Społecznej, Zespołu Obsługi Klientów;
- współdziałanie z jednostkami kontroli zewnętrznej w zakresie przygotowania wymaganej przez kontrolujących dokumentacji;
- prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych oraz kontroli zewnętrznych;
- opracowanie wzorów protokołów, notatek, sprawozdań z czynności kontrolnych;
- przygotowanie projektu odpowiedzi na zalecenia jednostek kontroli zewnętrznej;
- opracowywanie ustaleń i wniosków pokontrolnych;
- sprawdzanie wykonania zaleceń pokontrolnych;
- wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z regulaminem kontroli Ośrodka;
- prowadzenie kontroli zewnętrznych usług społecznych zlecanych przez Ośrodek lub Burmistrza Gostynia;
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień kierownika Ośrodka.