Informujemy, że od dnia 17 sierpnia 2022 roku obowiązuje przyjmowanie wniosków o dodatek węglowy w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gostyniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.30.

Od dnia 22 sierpnia br. (poniedziałek) aby usprawnić przyjmowanie wniosków, klienci obsługiwani będą w Ośrodku od poniedziałku do piątku w wydłużonych godzinach pracy, czyli od godz. 7.30 do godz. 17.00.

Wnioski o dodatek węglowy można pobrać w korytarzu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyniu, ul. Wrocławska 250, jak również elektronicznie w formacie PDF poniżej.

Ponadto istnieje możliwość złożenia wniosku o dodatek węglowy drogą elektroniczną poprzez portal Epuap.

Instrukcja:
1. Pobierz wniosek do wypełnienia
2. Wypełnij dokładnie wniosek wraz z załącznikami i go podpisz.
3. Zeskanuj wniosek do formatu PDF.
4. WAŻNE! Każdy zeskanowany dokument należy podpisać elektronicznie (np. profilem zaufanym na stronie gov.pl - LINK TUTAJ
5. Wejdź na stronę https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne i wybierz WYŚLIJ PISMO OGÓLNE.
6. Zaloguj się używając profilu zaufanego, e-dowodu lub portalu bankowego.
7. W formularzu wybierz urząd lub instytucję, do której składasz pismo – MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GOSTYNIU
8. Uzupełnij pozostałe wymagane pola formularza oraz jako załącznik dołącz zeskanowany i podpisany elektronicznie wniosek.
9. Wyślij formularz.

 

Zgodnie z ustawą o dodatku węglowym wnioski należy złożyć do 30 listopada 2022 roku.

Prosimy o składnie wniosków już wypełnionych co ułatwi szybką obsługę klienta.

Wypłata świadczeń będzie zrealizowana najszybciej w momencie podania numeru konta jako formy wypłaty.

 

 

Do pobrania:

Wniosek o dodatek węglowy